حس بسیارزیبایی شادابی در بین شهروندان منطقه۴، دو برابر می گردد

۳۰ آبان ،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: به منظور بالا بردن بسیارزیبایی منظر شهری و توسعه فضای سبز، بیش از ۳ هزار گل در سطح معابر و بوستان های منطقه کاشته شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد طراوت و نشاط در بین شهروندان در فصل پاییز و زمستان، بوستان ها و معابر سطح محدوده در آبان ماه سال جاری گل کاری که این گل ها متناسب با شرایط آب و هوایی کاشته شده است.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: در این طرح معابر ناحیه ۴ و بوستان های سمیه، احدزاده، لچکی های مالک الزمان(عج)، تعاون، ۱۹۶ و اردیبهشت و شهید آیت با کاشت بیش از ۱۰۰۰ بوسته گل با گونه هایی همچون داوودی، همیشه بهار، بنفشه و رز در طرح ها و رنگ های متنوع آراسته شد.
ناصحی تصریح کرد: این طرح در قالب یک برنامه ریزی مستمر و مدون تا پایان سال صورت می گیرد که کاشت بیش از ۳ هزار نشاء بنفشه و داوودی در سطح معابر و بوستان های ناحیه۲ از دیگر برنامه های این معاونت است.
وی در ادامه از نصب سیستم سولار در بوستان های سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق و کاهش بها های جاری، بوستان های کوچک سطح منطقه به سیستم روشنایی سولار مجهز می شوند.
وی به بیشترین تعداد پایه سولارهای نصب شده در سطح منطقه را در باغ پرندگان عنوان، و خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت و ویژگی های خاص طرح باغ پرندگان، تاکنون بیش از ۲۲۰ پایه سولار در این مجموعه تفریحی و گردشگری نصب شده است که در تهران کم سابقه است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.