حضرت آیت الله علوی گرگانی: اهتمام به تولید ملی باعث سرافرازی ملت است

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۰۵:۰۹:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه هستند و رهبری بزرگوار آبروی ملت و نظام را برای رونق تولید ملی به کارگران سپرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، معظم‌له پیش از ظهر امروز «۱۱ اردیبهشت» در دیدار مدیرکل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان قم و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات اظهارداشتند: یکی از راه‌های کسب معرفت و ارتقای کمال انسانی، حضور در محضر بزرگان و نصیحت پذیری از مواعظ آنان است.
ایشان افزودند: کسب معرفت، از بزرگان ، قلب انسان را نورانی کرده و باعث بیرون رفتن حالات نفسانی از وجود انسان می‌شود.
استاد خارج فقه حوزه با بیان این که مراجع، نمایندگان حضرت بقیه الله(عج) در زمان غیبت بشمار می‌روند تصریح کردند: به تصریح امام عصر(عج) مراجع و علما نمایندگان و جانشینان آن حضرت در زمان غیبت محسوب می‌شوند، بخاطر نقل روایات ائمه معصومین(ع) کلامشان در دلها نفوذ کرده و موجب تزکیه نفس افراد می‌شوند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روز کارگر و اهمیت کار در اسلام بیان داشتند: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه بشمار می‌آیند لازم است ارزش و جایگاه بلند خودشان را بدانند و با تولید کار مفید در کنار تذکیه نفس موقعیت خودشان را حفظ نمایند.
معظم له با بیان اینکه کارگران آبروی نظام هستند؛ خاطرنشان ساختند: مقام معظم رهبری آبروی ملت را در دستان کارگران سپرده است.
معظم‌له با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کردند: همانطوری که مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی نام گذاری کردند باید همه کارگران، کارفرمایان و همه کسانی که به نوعی ارائه خدمت به جامعه دارند، محصولی را تولید و به جهانیان عرضه کنند تا مردم در سراسر جهان آن را تحسین کنند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: کالای که تولید می‌شود، باید دارای استاندارد‌های جهانی باشد، چرا که روایات و آیات بر انجام کار نیکو تاکید دارند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۷۰۹۳۴۸۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.