حضور آیت‌الله صدیقی در شورای فقهی جبهه پایداری صحت ندارد/ الهام را آزاد گذاشته‌ایم

۱۴م آذر ،

دبیرکل جبهه پایداری گفت: در حال حاضر جبهه پایداری دربارهٔ حضور چهره‌های جدید در شورای فقهی هیچگونه تصمیمی را اتخاذ نکرده است از این رو حضور اشخاصی چون آیت‌الله صدیقی در این شورا صحت ندارد.

مرتضی‌آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ خبرها انتشار یافته دربارهٔ این جبهه در روزهای اخیر گفت: متاسفانه علی‌رغم علاقه‌ای که به رسانه‌ها و خبرنگاران دارم، شاهد هستیم که برخی از خبرها انتشار یافته دربارهٔ جبهه پایداری از پایه و اساس کذب است.

وی افزود: در حال حاضر جبهه پایداری دربارهٔ  حضور چهره‌های جدید در شورای فقهی هیچگونه تصمیمی را اتخاذ نکرده است از این رو حضور اشخاصی چون آیت‌الله صدیقی در این شورا صحت ندارد.

دبیر‌کل جبهه پایداری دربارهٔ حضور غلامحسین الهام در جلسات جبهه پایداری خاطرنشان کرد: آقای الهام از زمانی که به عنوان سخنگوی دولت منصوب شده است در جلسات جبهه پایداری شرکت نمی‌کند و جبهه نیز وی را آزاد گذاشته است.

لازم به ذکر است که روز قبل یکی از خبرگزاری‌ها، خبری را دربارهٔ عضویت آیت‌الله صدیقی و حجت‌الاسلام آقاتهرانی در شورای فقاهتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی منتشر کرده بود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.