حضور اعضای سازمان نظام مهندسی در منطقه زلزله زده

۲۱فروردین۱۳،

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پیامی وقوع زلزله در کاکی بوشهر و زخمی و کشته شدن تعدادی از هموطنان را تسلیت گفت.

به گزارش سید مهدی هاشمی در پیامی به زلزله زدگان، اظهار داشت: اتفاق زلزله استان بوشهر سبب تاثر ملت شریف ایران اسلامی شد و بنده به نمایندگی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور این ضایعه را به مردم بزرگوار استان تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: از همکاران عزیز در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نیز انتظار می رود همه تلاش خود را در جهت امداد و نجات و درمان و رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه وفق مقررات ملی ساختمان به کار گیرند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: از خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت و رحمت و برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر و سلامتی و عزت مسئلت دارم.

همچنین به دنبال زلزله روز قبل، حدود ۶۰ نفر از همکاران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به همراه امکانات رفاهی ، وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به آسیب دیدگان زلزله و نظارت بر ساختمان های تخریب شده به منطقه اعزام شدند.

بنا بر این گزارش ، ساختمان هایی که فنی و مهندسی ساز بوده اند از تخریب بسیار جزئی برخوردار بوده و بیشتر تلفات را ساختمان هایی داشته اند که خشتی و غیر مهندسی ساخته شده بودند.

هم اکنون رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و مسئولین کمیته های سازمان استان در منطقه مشغول بررسی اوضاع و کمک به هموطنان عزیزمان می باشند .

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.