حضور ایران​خودرویی‌ها در مرقد امام راحل

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حضور ایران​خودرویی‌ها در مرقد امام راحل

حضور ایران​خودرویی‌ها در مرقد امام راحل

پرشین خودرو: در نهمین روز از دهه پرفروغ فجر، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های ملکوتی امام راحل تجدید پیمان کردند.

به گزارش ممتازنیوز، هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، تعدادی از مدیران و جمعی از پرسنل این گروه صنعتی با اهدای تاج گل و خواندن فاتحه بار دیگر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با امام راحل تجدید پیمان کرده و برادامه راه ایشان و پیروی از ولایت فقیه تا دستیابی به اهداف والای انقلاب تاکید کردند.
در این مراسم مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تلاش و مجاهدت شبانه روزی برای تحقق آرمان های بلند امام و انقلاب، آمادگی بیش از پیش خود را برای حماسه آفرینی در جهاد صنعتی و اقتصادی پیرو فرمایش مقام معظم رهبری اعلام کردند.
به باور مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، دستاورد های بزرگ توسعه صنعتی به خصوص در صنعت خودرو سازی کشور باالهام از آرمان های امام راحل و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.
یکه زارع در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان ایران خودرو با آرمان های امام راحل گفت: به آرمان های امام متعهد هستیم و با حضور در مرقد مطهر امام خمینی، تجدید پیمان کردیم که ادامه دهنده راه ایشان باشیم.
وی یادآور شد: هر کس در هر پست و مقامی که باشد، نباید آرمان های امام راحل را فراموش کند و در عین حال تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی به کار گیرد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اذعان به این که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی، بیش از پیش به جمهوری اسلامی و اهداف آن متعهد هستیم، افزود: گروه صنعتی ایران خودرو و کارکنان زحمت کش آن در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و خودکفایی و حضور در بازارهای جهانی گام های اساسی برداشته است.
یکه زارع به خاطره اولین دیدار امام راحل اشاره کرد و گفت: در ۲۲ سالگی، در مدرسه علوی افتخار زیارت حضرت امام نصیبم شد که هیچ وقت آن دیدار را فراموش نخواهم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تبعیت از مقام معظم رهبری را نیز وظیفه همگان دانست و گفت: با کوشش و تلاش سعی می کنیم کشور را به نقطه مطلوب و مورد نظر مقام معظم رهبری برسانیم.
یکه زارع با بیان این که ایران می تواند الگوی خوبی برای دیگر کشورها باشد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه صنعتی و اقتصادی آن می تواند الگوی خوبی برای کشورهای در حال توسعه باشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.