حضور “بوسیدن روی ماه” در جشنواره ونکوور/ نقد کتاب مهرجویی در شهر کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، “بوسیدن روی ماه” که پیش از این،در بازار جشنواره کن روی پرده رفته بود پاییز به جشنواره ونکوور می رود.

سی و یکمین جشنواره ونکوور از ششم تا بیست و یکم مهرماه  در این شهر برگزار می‌شود. “بوسیدن روی ماه” به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از پنجم مهرماه در سینماهای ایران روی پرده می‌رود. این فیلم در سی امین جشنواره فجر اکران شد و مورد توجه منتقدان و تماشاگران جشنواره قرار گرفت.

– نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی رمان “در خرابات مغان” اختصاص دارد که با حضور داریوش مهرجویی، فرزان سجودی، امیرعلی نجومیان و شیوا مقانلو در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

– هفت فیلم از محمد علی طالبی در بخش مروری بر آثار این کارگردان سینمای ایران از روز چهارشنبه ۲۵مردادماه تاروز ۱۹ شهریور ماه درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

در ادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینماتک موزه ودر بخش مروری بر آثار محمد علی طالبی ، روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۳۰/۱۶ فیلم چکمه محصول سال ۱۳۷۱ به مدت ۶۰ دقیقه به نمایش در می آید ودر ادامه  تا ۱۹ شهریور ماه شش فیلم دیگر  از این کارگردان در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران  به نمایش در می آید.

علاقه مندان در خصوص استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند روزهای یکشنبه وچهارشنبه هر هفته ساعت ۳۰/۱۶ دقیقه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.