حضور جلیلی در سوریه قوت قلبی برای مردم این کشور است

۱۶ام بهمن ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اصلی‌ترین عامل نرسیدن معارضین سوری به اهدافشان حضور مردم سوریه در صحنه سیاسی کشورشان بوده و حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در این کشور سبب دلگرمی ملت سوریه شده است.

“مصطفی قوام” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در سوریه پس از نقض حریم هوایی این کشور توسط رژیم صهیونیستی سبب قوت قلب مردم سوریه شده است، گفت: وظیفه شرعی و قانونی هر مسلمان این است که از کشورهایی که در خط مبارزه با رژیم صهیونیستی فعال می باشند، حمایت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم صهیونیستی لازم بود تا مقامات ایرانی در سوریه حضور یابند تا رژیم اشغال‌گر قدس بفهمد اگر خطری برای سوریه ایجاد شود ایران اقدامات لازمه در جهت حمایت از این کشور را انجام می‌دهد.

این کارشناس سیاست خارجی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی سوریه به‌دنبال عکس‌العمل دولت بشار اسد بود تا بتواند آغاز‌کننده جنگی دیگر در منطقه باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدام تجاوزگرانه علیه سوریه به‌دنبال تجدید روحیه تروریست‌های سوری بود چرا که عاملان برهم زننده امنیت کشور سوریه در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده‌اند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل نرسیدن معارضین سوری به اهدافشان حضور مردم سوریه در صحنه سیاسی کشورشان بوده و حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در این کشور سبب دلگرمی ملت سوریه شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.