حضور جنگجویان خارجی و القاعده در سوریه باعث رسوایی آمریکا و غرب شده است

حضور جنگجویان خارجی و اعضای شبکه القاعده در سوریه باعث رسوایی غربی ها شده و فریبکاری های آنها را بر ملا کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه،  رسانه‌های مورد حمایت مالی کشورهای عرب خلیج فارس از ابتدای بحران سوریه کوشیده اند افکار عمومی را گمراه کنند و واقعیت ها را وارونه نشان دهند اما هر روز که می گذرد حقایق برای همه آنهایی که مسائل را پیگیری می کنند با توجه به اینکه شواهد و اطلاعات بیشتری درباره هویت جنگجویان در سوریه منتشر می شود روشن‌تر شده است.

بیشتر رسانه های جهانی تأیید می‌کنند که بیشتر جنگجویان را در سوریه اعضای شبکه القاعده تشکیل می دهند و در اردوگاه های آنان مزدورانی از ملیت های مختلف حضور دارند و بر اساس دستورات حامیانشان یعنی ترکها و قطری ها و سعودی ها عمل می کنند. 

آنها به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل با دولت و ملت سوریه جنگ می کنند.
با وجود آنکه نیروهای استعمارگر غربی در تلاشند حضور شبکه القاعده را در سوریه و گروههای جنگجوی بنیادگر مزدور در سوریه  کم اهمیت جلوه دهند تا حمایتشان را از گروههای تروریستی با ادعای حمایت از دموکراسی و آزادی توجیه کنند اما آنچه رسانه‌های جهانی نقل می کنند باعث شده است که دروغگویی و ادعاهای دولت های غربی بر ملا شود.
 
تحلیلگران سیاسی معتقدند شبکه القاعده که ستون فقرات جنگجویان ارتش موسوم به ارتش آزاد را تشکیل می دهد برگ برنده آمریکاست. از یک طرف شبکه  القاعده برای منافع آمریکا و قدرتهای غربی می جنگد و از طرف دیگر غربیها از این شبکه برای فریب دادن ملتهایشان استفاده می کنند .

همه می دانند که پایداری ملت سوریه در مقابل حمله واشنگتن و تل آویو و مجریانشان در منطقه ، اگر انسجام و همبستگی ملت و دولت و ارتش سوریه نبود امکان پذیر نبود . 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.