حضور در راهپیمایی فردا جهادی است که قضا ندارد

۲۱ام بهمن ،

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: ۲۲ بهمن روز مقابله ملت ایران با توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی، معاندین و تفرقه‌افکنان داخلی است و راهپیمایی فردا جهادی است که قضا ندارد لذا همه باید در صحنه حضور یابیم.

سید حسین نقوی‌ حسینی؛ نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن روز مقابله ملت ایران با توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی، معاندین و تفرقه‌افکنان داخلی است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی فردا با فتنه‌ها و توطئه‌ها مقابله و به جهانیان اثبات خواهد کرد که آرمان شهدا، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را دنبال کرده و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از این آرمان‌ها دفاع خواهند کرد. 

نقوی‌حسینی ادامه داد: در راهپیمایی فردا، چشم استکبار جهانی به حضور ملت ایران است تا ببینند برای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و دفاع از آرمان‌های انقلاب چگونه در صحنه حاضر می‌شوند.

نماینده مردم ورامین در پایان خاطرنشان کرد: گرچه ملت ایران همیشه به طور یکپارچه در صحنه حضور دارند اما ۲۲ بهمن امسال متفاوت از قبل است و راهپیمایی فردا، جهادی است که قضا ندارد لذا همه باید در صحنه حضور پیدا کنیم.  
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.