حضور رئیس جمهور در وزارت کشور تخلف محسوب و مراتب به قوه قضاییه اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
در جلسه هیات مرکزی نظارت حضور رییس‌جمهور در وزارت کشور مطرح شد و همه اعضا معتقد بودند که حضور ایشان در معرفی یکی از کاندیداها در وزارت کشور بر اساس ماده ۶۸ قانون انتخابات تخلف محسوب می‌شود و مراتب نیز به قوه قضاییه اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان از دریافت اسامی ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: در جلسه امروز هیات مرکزی نظارت، بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان را در دستور کار قرار دادیم.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: امروز جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شد و ما امیدواریم در مهلت‌های مقرر نتایج را به وزارت کشور اعلام کنیم.

وی یادآور شد: وزارت کشور لیست ۶۸۶ نفره ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست‌جمهوری را برای ما ارسال کرد و ما هر روز در جلسات هیات مرکزی نظارت به بررسی صلاحیت‌ اشخاص اقدام می‌کنیم.

این عضو و سخنگوی شورای نگهبان هم چنین گفت: در جلسه امروز هیات مرکزی نظارت حضور رییس‌جمهور در وزارت کشور مطرح شد و همه اعضا معتقد بودند که حضور ایشان در معرفی یکی از کاندیداها در وزارت کشور بر اساس ماده ۶۸ قانون انتخابات تخلف محسوب می‌شود و مراتب نیز به قوه قضاییه اعلام خواهد شد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.