حضور راهیان کرمانشاه در لیگ برتر امکان‌پذیر است

۹ م دیماه ،

جواد زرینچه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: دو تیم در یک روز زمستانی بازی خوبی را در برابر تماشاگران ارائه دادند که اگر بازیکنانم کمی دقت می‌کردند، می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

وی تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم به ویژه در نیمه اول رضایت دارم، اما در نیمه دوم با توجه به فشار میزبان نتوانستند شایستگی‌های خود را نشان دهند.

زرینچه اذعان داشت: اگر سالاروند ضربه پنالتی را به گل تبدیل می‌کرد شرایط بازی طوری دیگر می‌شود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

سرمربی راهیان کرمانشاه در ادامه گفت: برای کسب سه امتیاز ساری آمدیم، اما کسب یک امتیاز هم در این شرایط و بازی خارج از خانه برای ما مفید بود.

وی افزود: مدیریت باشگاه بازیکنان و کادرفنی خوبی را جذب کردند که اگر در ادامه لیگ کمی شانس داشته باشیم حضورمان در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

زرینچه دربارهٔ قضاوت داور این مسابقه اظهار داشت: کادرفنی سایپا شمال از نحوه قضاوت داوری دائما اعتراض می‌کردند که با این کار می‌خواستند نظر و رای داور را عوض کنند.

سرمربی راهیان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنانم همان بازی نیمه اول را در زمین اجرا می‌کردند و بازی به جای اینکه به عقب بکشاند رو به جلو می‌بردند، نتیجه این بازی به طور قطع چیز دیگری بود.

 از هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان راهیان کرمانشاه در برابر میزبان خود سایپا شمال در ورزشگاه شهدای ساری یک بر یک متوقف شد.

راهیان کرمانشاه با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول جای دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.