حضور رویا نونهالی در «سه مرثیه هذیان»

تاریخ نشر: یکشنبه ۲۳ مهر   | مشاهده : ۹  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
حضور رویا نونهالی در «سه مرثیه هذیان»

رؤیا نونهالی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بازی در نمایش«سه مرثیه هذیان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی، در کارگاه نمایش تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت. علاوه بر رؤیا نونهالی، ماه­گُل مِهر و پژند سلیمانی هم بازیگران این…

رؤیا نونهالی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بازی در نمایش«سه مرثیه هذیان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی، در کارگاه نمایش تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

علاوه بر رؤیا نونهالی، ماه­گُل مِهر و پژند سلیمانی هم بازیگران این نمایش هستند که این روزها در کارگاه نمایش مراحل تمرین خود را سپری می­ کند.

این سه بازیگر، در نقش سه پروانه در سه موقعیت متفاوت از هم ظاهر می­ شوند و در غیابِ اجباری مردانِ خود، پایداری­ های مداومشان را به نمایش می­ گذارند. ماه گلِ مهر، در نقشِ پروانه­ای ست که هر پنج شنبه به ملاقاتِ همسر زیرِ تیغش می رود و پژند سلیمانی، پروانه­ای را نمایش می­ دهد که نُه سال است، بازگشتِ همسرش از جنگ را انتظار می­ کشد.

طراحی لباس این نمایش را ندا نصر به عهده دارد و پژمان عبدی دستیار و برنامه­ ریز این نمایش است. همچنین حمید پورآذری به عنوان مشاور در کارگردانی و طراحی همراهِ این نمایش خواهد بود.

این نمایش کاری از گروه «فیلم و تئاتر وَ ناگهان» است و در روزهای نخستینِ آبان ماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

(www.isna.ir)

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.