حضور مردم در تعاونی ها نیازمند آگاهی است

با توجه به فعالیت های فراوان اقتصادی باید با افزایش آگاهی ها با مردم زمینه ی حضور آنان را در تعاونی ها را فراهم کنیم.

لطفی نژاد مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: به لحاظ اهمیت تعاون در ساختار با اقتصاد کشور باید تا پایان برنامه پنجم توسعه به رشد ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور برسیم.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد تعاون مشارکت مردم در اقتصاد کشور و عدالت اجتماعی است واقتصاد مقاومتی با ایجاد تعاونی و گسترش فعالیت اقتصادی در این حوزه معنا می یابد چرا که تعاونی ها اقتصاد مردمی هستند که تقسیم عادلانه منابع و ثروت ها از فعالیت اقتصادی گسترش تولید است.

لطفی نژاد افزود: در کشور فعالیت های مختلفی درحوزه های اقتصادی، تولید، معدنی، خدمات، کشاورزی، بازرگانی وجوددارد که باید برای حضور گسترده مردم آگاهی ها را افزایش دهیم تا با تشکیل تعاونی ها به فعالیت های اقتصادی رو بیاورند.

وی تصریح کرد: دولت با ایجاد ضوابط و مقررات در حمایت از ایجاد فعالیت تعاونی و همچنین ارزش افزوده ی بالا، انتظار تعاونگران را تأمین کند.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران اضافه کرد: باید به همه ی تعاونگران تبریک گفت که شهامت داشتند تاسرمایه خود را در قالب تعاونی بکار ببرند.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران بزرگترین و توانمندترین شرکت های تعاونی را دارد و گسترش فعالیت های تعاونی در این استان بیشتر است./ک


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.