حضور مردم در پای صندوق‌های رای هیمنه دشمن را می شکند

۲۴خردادماه،

دبیر شورای نگهبان در پای صندوق رای گفت:ملت باید وظیفه خود بدانند که حتما در اولین ساعات رای‌گیری در پای صندوق ها حاضر شده و رای خود را در صندوق بیندازند و ایمان داشته باشند که این کار آنها دشمن را می‌شکند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، “آیت الله جنتی” دبیر شورای نگهبان در ساعت ۸:۲۵ دقیقه جهت انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری در پای صندوق رای مستقر در شورای نگهبان حضور یافت.

وی پس از انداختن آرای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم کسی که رای می‌آورد بتواند قانون را رعایت کند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه بیان کرد: پیشنهاد من به مردم عزیز این است که قدر نعمت آزادی را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب روح امام بزرگوار و ولایت آیت الله خامنه ای و منت خداوند است که می توانند آزادانه رای بدهند و در همه مراسم رای گیری شرکت کنند.

 آیت الله جنتی تصریح کرد:ملت باید وظیفه خود بدانند که حتما در اولین ساعات رای گیری در پای صندوق ها حاضر شده و رای خود را در صندوق بیاندازند و ایمان داشته باشند که این کار آنها دشمن را می شکند. حضور مردم در پای صندوق ها همانند انگشتی است که در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی فرو می رود زیرا آنها آرزو دارند که مردم حضور پیدا نکنند.

وی همچنین خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت:سفارش من به نامزدهای محترم این است که هر کدام رای آوردند قدر مردمی که به آنها رای دادند را بدانند و بدانند که آنها مامور خدمت صادقانه اند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: باید دقت کنند که پس از انتخاب شدن از باندبازی پرهیز کرده و در جریان سیاسی خاصی حرکت نکنند مخصوصا در این شرایط که کار بسیار و مردم با مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی دست و پنجه نرم می کنند.

آیت الله جنتی همچنین تاکید کرد: کاندیداها باید به خدا و به حضرت ولی عصر(عج) توکل کنند.

وی درمورد ناظرین مستقر در پای صندوق های رای گیری گفت: ناظرین باید دقت کنند که قانون اعمال شود؛ آرا پس از انتخابات سالم شمارش شده و باید همواره همراه صندوق ها باشند وظیفه ناظرین تحقق سلامت انتخابات است.

دبیر شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: مردم به شورای نگهبان اعتماد دارند؛اما باید اعتماد مردم را بیشتر جذب کرد و با کمال صداقت در جهت سلامت انتخابات بکوشید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.