حضور مظلومی در جمع زلزله‌زدگان بوشهر

۲۹فروردین۱۳،

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در میان زلزله‌زدگان استان بوشهر قزار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، پرویز مظلومی که به همراه تیم رسانه ورزش صبح امروز راهی بوشهر شده تا دیداری خیرخواهانه با تیم رسانه این استان برگزار نمایند با حضور در منطقه کاکی شهرستان دشتی به ابراز همدردی با زلزله زدگان بوشهری پرداخت.

وی با بیان اینکه استان بوشهر و مردم شریف آن به عنوان حافظین و مرزداران آب های نیلگون خلیج فارس همواره در قبل مردم ایران جای دارد، اظهار کرد: اتفاق دلخراش زلزله استان بوشهر و درگذشت عده ای از هموطنانم بسیار مرا آزرده کرد.

مظلومی اضافه کرد: از آنجا که ورزش به ویژه رشته فوتبال در استان بوشهر از محبوبیت بالایی برخوردار است فرصت را در سفر تیم رسانه ورزش به این استان جنوبی غنیمت شمرده و برای بازدید از مناطق زلزله زده راهی بوشهر شدم و دیدن صحنه های دلخراش زلزله مرا بسیار اندوهگین کرد.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه به عنوان یک عضو از خانواده ورزش حضور در این مناطق را یک وظیفه برای خود متصور شدم، خاطرنشان کرد: امیدوارم همگی جامعه ورزش برای بهبود روند بهسازی این مناطق دست به دست هم داده تا این روند را تسریع ببخشند.

وی در پایان گفت: در این آرزویم که بار دیگر یک تیم فوتبال از استان بوشهر در سطح اول فوتبال کشور حضور یابد و سبب خوشحالی و شادی مردم استان بوشهر شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های رسانه ورزش و رسانه استان بوشهر عصور امروز در جهت کمک به زلزله زدگان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.