حضور موسسه شهید آوینی با چهار اثر در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه سینما/ موسسه سینمایی شهید آوینی با چهار اثر سینمایی و انیمیشن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، موسسه شهید آوینی با چهار اثر شامل دو فیلم سینمایی و دو انیمیشن در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «غریبه» به کارگردانی مهرداد فرید که در آن بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، لوریت حنینو، کورش تهامی و بهنوش طباطبایی حضور دارند. این فیلم داستان داستان دختری است با نام جولیا که به خدمت ارتش ایالات متحده در آمده و تلاش دارد مدارکی که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند…لازم به ذکر است، بخشی از این فیلم در ایران و بخش های دیگر از آن در لبنان فیلمبرداری شد.

فیلم سینمایی «فرشته های قصاب» به کارگردانی سعید سهیلی که در آن بازیگرانی چون ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری حضور دارند. این فیلم داستان ماجرای فرهاد مردی افغان را روایت می کند که همسرش در حمله آمریکایی ها در مدرسه ای گرفتار شده است …

انیمیشن «سقوط» به کارگردانی مهدی آتش جام و انیمیشن «۹:۲۰ دقیقه بوشهر» به کارگردانی محمد امین همدانی که هر دو در رابطه با انرژی هسته ایی است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۶۵۱


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.