حضور نادر وادی خیل در ورزش تنیس روی میز

حضور نادر وادی خیل در ورزش تنیس روی میز،از ابتدا با حاشیه های فراوانی روبه رو بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، وادی خیل،  رئیس مستعفی هیئت تنیس روی میز تهران سال ۸۹ در زمان ریاست علی سعید لو در سازمان تربیت بدنی و به دستور  حمید سجادی به عنوان گزینه برای نایب رئیس شدن فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد.
امامحمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز،  به دلیل فشار های زیادی که از  سوی پینگ پنگی ها به دلیل غیر پینگ پنگی بودن وادی خیل بر وی وارد بود وی را نائب رئیس نکرد.
پس از گذشت چند ماه  وادی خیل که گویی به هر طریقی قصد ورود به فدراسیون تنیس روی میز را داشت به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز استان تهران از سوی زارع پور انتخاب شد و به این طریق در این ورزش جایی برای خود باز کرد.
پس از این حکم عناوین دیگری مثل مشاور رئیس فدراسیون  ورئیس کمیته برنامه ریزی نیز به وی ابلاغ شد با این حال از نظر جامعه تنیس روی میز کشور خروجی ای از برنامه های وی در این سمت حساس هم دیده نشد.
بعد از گذشت چند وقت نادر وادی خیل به عنوان مدیر کل استعدادیابی  قهرمانی وزارت ورزش و جوانان انتخاب گردید که قبول این سمت با برگزاری  انتخابات ریاست هیئت تنیس روی میز تهران همزمان بود.
در آن انتخابات به جز یک کاندید دیگر غیر از وادی خیل گزینه دیگری برای ریاست نبود واعضای مجمع به ایشان رای دادند چرا که گزینه دیگر نیز بهتر از او نبود و وادی خیل رسما رئیس هیئت تنیس روی میز تهران شد.
 به گفته برخی از مسئولان  مسئولیت های زیاد او در وزارت ورزش و جوانان و مشغله های کاری اش اجازه نداد تا او از همان ابتدادر هیئت تهران  حضور یابد و به همین علت وی با انتخاب یک نایب رئیس قابل اعتماد تمام کارها را به وی واگذار کرد و خود به سمت های دیگرش مشغول شد.
اکنون نادر وادی خیل از ریاست  هیئت تنیس روی میز تهران استعفا داد وهر چند دلیل استعفا یش را همان مشغله های همیشگی اش عنوان کرد اما نمی توان دستور وزارت ورزش مبنی بر اینکه مدیران کل این وزارتخانه نمی تواند به سمت ریاست هیئت های ورزش در آینده را نادیده گرفت ضمن اینکه فشار افکار عمومی تنیس روی میز درباره راس کار بودن این مدیر غیر پینگ پنگی بی اثر نبوده است.
با رفتن نادر وادی خیل جامعه  تنیس روی میز کشور امیدوار است تا شخص دیگری  که جایگزین وی می شود از میان  همین اهالی  ودلسوازان این رشته ورزشی باشد.
همچنین رفتن او  برای رفتن سایر غیر پینگ پنگی ها که سمت های مختلف را اشغال کرده اند./اق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.