حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد مصداق بارز مردم‌سالاری دینی بود

۲۵خردادماه،

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد گفت: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام سرافراز جمهوری ایران اسلامی است که حضورشان مصداق بارزی از مردم سالاری را در عرصه جهانی نشان داد.

“حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی” نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و خلق “حماسه سیاسی” دیگر گفت: رسانه‌های غربی با تبلیغات گسترده در تلاش بودند تا حضور مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند اما مردم بصیر و آگاه ایران با حضور گسترده‌شان در عرصه انتخابات توطئه‌های آنان را نقش برآب کردند.
 
وی در ادامه افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای، همان خلق “حماسه سیاسی” بود که در دنیا نظیر نداشت و همه رسانه‌های غربی را وادار به بیان واقعیت‌ها کرد چرا که آنان نتوانستند مشارکت حداکثری مردم را انکار کنند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز قبل بیانگر پایبندی آنان به ارزش‌های انقلاب و نظام است، تصریح کرد: مردم با حضورشان در انتخابات ۲۴ خرداد ثابت کردند که به نظام و آرمان‌های امام (ره) و شهدا پایبند می باشند و در مسیر پیشرفت و عزت کشور  گام‌ برمی‌دارند.
 
سلیمی ادامه داد: به واسطه حضور مردم در انتخابات، قدرت چانه‌زنی در عرصه‌های مختلف بالا رفته و این در حالی است که ملت ما با زمان‌شناسی و بصیرت خود در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و “حماسه سیاسی” مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق کردند.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا برنده اصلی انتخابات، مردم و نظام سرافراز جمهوری ایران اسلامی است که حضورشان مصداق بارزی از مردم سالاری را در عرصه جهانی نشان داد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.