حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

۲۲خردادماه،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکیر بر لزوم حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات گفت: حضور و مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، استکبار جهانی را مایوس کرده و دشمن را از مواضع خصمانه خود عقب می‌راند لذا باید با تمام توانایی و بصیرت در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و از موانع گذشت.

“صفر نعیمی‌رز” نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو برای خلق “حماسه سیاسی” گفت: مردم ایران، مردم ولایت‌مداری می باشند و برای حراست از خون شهدا و ایثارگران در عرصه انتخابات حضور پر شور و پررنگی خواهند داشت.
 
وی در ادامه افزود: مردم آگاه کشورمان قطعا همانند سال‌های قبل بلکه پرشورتر از آن در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و ضمن آنکه “حماسه سیاسی” خلق می‌کنند، با رأی‌شان سبب دلسردی و یأس دشمن می‌شوند.
 
نماینده مردم آستارا با تاکید بر اینکه مردم جهت حضور در عرصه انتخابات احساس تکلیف شرعی می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما با درک بالایی که در تمامی امور به‌ویژه امور سیاسی کشور دارند، می‌توانند نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود و کشورمان ایفا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد استکبار جهانی را مایوس کرده و دشمن را از مواضع خصمانه خود عقب می‌راند بنابراین باید با تمام توانایی و بصیرت در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و از موانع گذشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.