حضور گسترده مردم نقشه دشمنان را خنثی کرد

۲۳ام بهمن ،

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه استکبار جهانی ماههاست که در شیپور تبلیغاتی خود اعلام می‌کند مردم به سبب فشارهای اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور نخواهند داشت، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را خنثی کرد.

“حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی” نماینده مردم فلاور‌جان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی روز قبل (یکشنبه ۲۲ بهمن ماه) را بسیار چشمگیر و حماسی خواند و گفت: حضور چشمگیر ملت ایران در سراسر کشور بیانگر این است که ملت ایران هنوز به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند می باشند و از آنجا که برای انقلا‌ب بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند لذا تحت هیچ شرایطی از انقلاب، ولایت و رهبری دست بر‌نخواهند داشت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تحریم‌ها ملت ایران را از ادامه مسیر روشنشان باز نمی‌دارد، افزود: ملت ایران با حضور عظیم خویش در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تبلیغات سوء استکبار جهانی، صهیونیسم و همه کسانی دادند که در ماههای اخیر در بوق‌های تبلیغاتی خود اعلام می کردند که ملت ایران با وجود تحریم‌ها و فشارها دیگر در صحنه‌های انقلاب حضور نخواهند داشت اما ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی امروز اعلام کردند که در مقابل طوفان‌های شدیدتر از این هم خواهند ایستاد و زیر بار ذلت نخواهند رفت.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها خصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است که ۳۴ است ایران را تحریم کرده‌اند اما ملت ایران همواره بی‌اعتنا به این دسیسه‌ها در مسیر پیشرفت و تعالی گام برداشته است.

وی در خاتمه تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران امسال نیز بی‌توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمنان تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.