حضور ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در جشنواره قنوت انتظار منطقه چهار

در پی برگزاری ۸ روز جشن های شادمانه و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در بوستان پلیس ، شهرداری منطقه چهار توانست رضایت شهروندان را کسب نماید .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، اجرای موفق و مطلوب جشنواره فرهنگی و ورزشی و اوقات فراغت ، بازتاب گسترده ای در بین شهروندان داشته است و با نظر سنجی های انجام شده، پس از برگزاری این جشن شهروندان با اظهار رضایت از دست اندرکاران بخصوص حوزه معاونت اجتماعی تقدیر و تشکر کردند.
دکتر حسن کریمیان شهردار منطقه ۴ در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی و اوقات فراغت در بوستان گفت : همزمان با آغاز فصل تابستان و لزوم فراهم نمودن بستر مناسب جهت استفاده بهینه شهروندان از خدمات اجتماعی و فرهنگی و نیز پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، بزرگترین جشنواره فرهنگی و ورزشی اوقات فراغت با اجرای برنامه های متنوع و برپایی غرفه های آموزشی تفریحی، پذیرای بیش از یکصد هزار نفر از شهروندان مشتاق بود .
وی ضمن تقدیر از تلاش سازمان ورزشی شهرداری تهران و هماهنگی در برگزاری اینگونه جشنواره های ورزشی افزود : جشنواره های فرهنگی و ورزشی اوقات فراغت که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران هم اکنون در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در حال برگزاری است، فرصت مطلوبی برای سنجش مشارکت پذیری شهروندان در دستیابی به اهداف مدیریت شهری و برنامه ریزی مناسب جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح محلات است .
وی تصریح کرد : در مدت ۸ روز از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی که همزمان با میلاد منجی موعود(عج) در بوستان پلیس آغاز شد و ۲۲ تیر ماه به پایان رسید، شهروندان توانستند با حضور در این جشنواره، در ایجاد فضای مفرح و شاد با شهرداری منطقه چهار سهیم باشند .
کریمیان خاطر نشان کرد: تلفیق ارزش‌های دینی با ورزش و ایجاد فضایی فرهنگی و شاد در بین خانواده ها و کاهش ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین اهداف این جشنواره بزرگ و رویداد مهم فرهنگی و ورزشی بود.
در ادامه سمانه زمانی گرمسیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ استقبال شهروندان شمال شرق تهران از این جشنواره بزرگ اوقات فرغت را کم نظیر عنوان کرد و گفت: به طور میانگین حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان در این جشنواره بزرگ مردمی نشان از استقبال گروه های مختلف سنی از ویژه برنامه های مدیریت شهری در مراسم های ملی و مذهبی  و مشارکت در این برنامه ها است.
وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، در ماه مبارک رمضان بویژه در لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر ویژه برنامه های مختلفی برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.