حضور ۱۳۷ محکوم جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

1345.jpg

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان، گفت: در وقت حاضر ۱۳۷ نفر محکوم جرایم غیر عمد در زندان های استان iبه سر می برند که برای آزادی آنها ۳۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه کویر، سیدحجت الله موسوی قوام، در مراسم جشن گلریزان شهرستان زرند گفت: ۱۴۵ نفر از محکومان جرایم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک و مشارکت مالی خیران و اشخاص نیکوکار از زندان آزاد شدند و iبه آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری ۱۵ جلسه تخصصی با حضور رییس کل دادگستری استان، ۲۰۰ فقره پرونده مطرح شد و در نهایت با کمک و مشارکت مالی ۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریالی خیران و اشخاص نیکوکار، اشخاص یادشده آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان، بیان کرد: در این مدت ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیز با رضایت شاکیان آزاد شدند.

وی گفت: استان کرمان در زمینه بحث و مذاکره با شاکیان و کسب رضایت آنان، مقام اول کشور را iبه خود اختصاص داده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان افزود: در وقت حاضر ۱۳۷ نفر محکوم جرایم غیر عمد در زندان های استان بسر می برند که برای آزادی انها ۳۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی گفت، تا پایان سال جاری مراسم جشن گلریزان در شهرستان‌های بافت، سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت برگزار می گردد.

موسوی قوام یادآور شد: خیران شهرستان زرند، ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند که با اهدای این مبلغ زمینه آزادی ۹ نفر محکوم جرایم غیر عمد در زرند فراهم شده است.

وی با قدردانی از مشارکت مسوولان و خیران در این اقدام خداپسندانه، از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان زرند خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.