حضور ۲۲۰ خبرنگار خارجی در مراسم ۲۲ بهمن

۱۹ام بهمن ،

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی از حضور ۲۲۰ خبرنگار خارجی برای پوشش خبری مراسم ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و رسانه‌های خارجی فراهم شده و امیدواریم پوشش خبری مناسبی از آنها ملاحظه کنیم.

“اصغر آب‌خضر” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در ارتباط با حضور خبرنگاران خارجی در مراسم ۲۲ بهمن سال ۹۱ اظهار داشت: در مراسم ۲۲ بهمن علاوه بر خبرنگاران و رسانه‌های داخلی، ۲۲۰ خبرنگار خارجی نیز حضور دارند که بخش اعظم آنها خبرنگاران رسانه‌های  گوناگون مقیم در ایران می باشند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تعدادی از خبرنگاران خارجی که درخواست حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داده‌اند، با هماهنگی اداره مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روزهای آتی به ایران می‌آیند.

وی همچنین گفت: در راستای رفاه  خبرنگاران خارجی که وزارت ارشاد به ما معرفی می‌کند تمهیدات و امکانات لازم در جهت به تصویر درآوردن حضور میلیونی ملت ایران برای جهانیان  تدارک و همچنین کارت ویژه حضور در مراسم برای آنها صادر شده است.

آب‌خضر با اشاره به پوشش خبری قبل رسانه‌های خارجی از اتفاقهای ملی ایران تاکید کرد: امیدواریم که رسانه‌های خارجی حضور یافته در مراسم ۲۲ بهمن، رسالت خبری خود را به شایستگی انجام دهند و امسال حقیقت را بازگو کنند، چرا که در سال‌های قبل، موج جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی که بالغ بر ۴۰، ۵۰ میلیون نفر در سراسر کشور بود را جمعیت چندصدهزار نفری عنوان کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبرنگاران خارجی به شهرهای دیگر کشور نیز اعزام خواهند شد یا نه گفت: تا این لحظه درخواستی از خبرنگاران خارجی مبنی بر حضور در  راهپیمایی دیگر شهرهای ایران  نداشته‌ایم، و اگر خبرنگاران خارجی علاقه‌مند به حضور در شهرهای دیگر باشند، منعی وجود نداشته و زمینه را برای حضور در چند شهر بزرگ فراهم خواهیم کرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دربارهٔ تمهیدات این نهاد برای انتخابات سال آتی گفت: به عنوان یک نهاد ملی که متعلق به مردم است، نگاه سیاسی به انتخابات نداریم و آن‌چه که برای ما در زمینه انتخابات ضرورت دارد حضور پرشور مردم در انتخابات است.

آب‌خضر عنوان کرد: از همه جریانات و احزاب سیاسی که در دایره نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب می باشند و اصل ولایت فقیه را قبول دارند می‌خواهیم که در جشن ملی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند تا حضور حداکثری مردم نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.