حقیقی: تا آخر فصل در فجر می‌مانم

۲۳ آبان ،

    رضا حقیقی در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: پس از حرف و حدیث‌های فراوان باشگاه‌های فجر سپاسی و پرسپولیس با توجه به شرایط باشگاه که چندان خوب نبود بر سر انتقالم به توافق رسیدند. در این‌باره جعفری هیچ اصراری نداشت و همه چیز را به خودم واگذار کرد.

وی افزود: به همین دلیل من با مسئولان باشگاه پرسپولیس یعنی محمد رویانیان پای میز مذاکره نشستیم و قرار شد حرف‌های نهایی خود را بزنیم. مذاکرات بسیار خوب و ایده‌آل پیش می‌رفت که به شب قبل کشیده شد.

به گزارش تفسیری فارس، حقیقی گفت: وقتی شب قبل به دیدار رویانیان رفتم بر سر مبلغی که چندان زیاد هم نبود با رویانیان به توافق نرسیدم البته پیشش مدیرعامل پرسپولیس به من گفت تو آمدنت را به این تیم مهیا کن مشکل مالی‌ات را حل می‌کنم. درخواست مالی من هم آنچنان سنگین نبود اما متأسفانه رویانیان فکر کرد من به دنبال بازارگرمی هستم، به همین دلیل تصمیم جدی گرفتم که صد در صد تا آخر فصل بدون هیچ حرف و حدیثی در فجر بمانم و از اینجا هم این موضوع را اعلام می‌کنم که دیگر در فصل جاری به جز فجر به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

وی در خصوص مصدومیتش نیز گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید در بازی مقابل راه‌آهن با تمرینات بیشتر و تلاش چند برابر می‌توانم به میدان بروم. امیدوارم که به هدفم برسم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.