حق‌شناس:عارف پیش از کاندیدا شدن برنامه‌ها خود را تبیین کند+ آشتیانی عراقی:جامعه مدرسین نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی نمی‌کند

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی گفت: انتظار می رود عارف پیش از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری برنامه های عملیاتی خود را برای عرصه هایی همچون سیاست، اقتصاد و فرهنگ و اداره جامعه تبیین کند لذا تنها اعلام آمادگی برای انتخابات کفایت نمی کند.

محمد جواد حق شناس با اشاره به کاندیداتوری عارف در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: اشخاصی که این موقعیت و توانایی را در خودشان احساس می کنند برای ورود به عرصه سیاسی انتخابات باید تفکر و دیدگاه های خود را به صورت شفاف ارائه کنند.

وی با اشاره به ارائه طرح مناسک از سوی کواکبیان و پذیرفته شدن این طرح از سوی اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: این اقدام شروع مناسبی است اما لازم است این طرح به موافقت سران و شخصیت های برجسته اصلاح طلبی برسد که در غیر این صورت محکوم به شکست خواهد بود.

از سوی دیگر حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در راستای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: با توجه به اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون به طور قطعی مشخص نشده است، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز تاکنون هیچ برنامه ای نداشته است.

وی اظهار داشت: با ورود و نهایی شدن کلیه‌ی نامزد های احتمالی اتخابات ریاست جمهوری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بررسی ها را آغاز کرده و مواضع رسمی خود را اعلام می‌کند.

حجت الاسلام آشتیانی در ادامه افزود: با توجه به روشن شدن مسائل انتخاباتی تا پایان مرداد و یا شهریور ماه جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در باب انتخابات ریاست جمهوری از همان زمان آغاز می‌شود.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جامعه مدرسین برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی معرفی نمی کند، خاطر نشان کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را از نظر فکر، خط مشی و امتیازات مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و سپس حمایت خود را اعلام می کند.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.