حق‌طلب: آثار و خاطرات شهدای جهاد علمی را جمع‌آوری و حفظ می‌کنیم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مسوول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: سازمان حفظ آثار دفاع مقدس iبه دنبال زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدای جهاد علمی و هسته‌یی است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سردار حق‌طلب با اشاره iبه اقدامات صورت گرفته درباره حفظ دستاوردهای فکری شهدای علمی iبه ویژه شهدای هسته‌یی کشورمان اظهار داشت: فعالیت‌های ما در سازمان حفظ آثار دفاع مقدس، در جهتی زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که دو عمل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را برای تحقق این امر مد نظر قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در زمینه حفظ آثار سعی کرده‌ایم همه خاطراتی که از این شهدا، باقی مانده را حفظ کنیم و همچون آثار سایر شهدای دفاع مقدس وصیت‌نامه، خاطره، دست‌نوشته، دل‌نوشته و موضوعاتی از این قبیل را در خصوص این شهدا جمع‌آوری کرده‌ایم.

حق‌طلب در ادامه با اشاره iبه اقدامات صورت گرفته در بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: جمع‌آوری این آثار برای این است که از گزند حوادث برای استفاده آیندگان در امان باشد و و نیز iبه عنوان منبعی برای نویسندگان مورد استفاده قرار گیرد.

مسوول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره iبه اهمیت موضوع کتاب iبه عنوان ابزاری برای ماندگاری خاطرات و آثار شهدای علمی خاطرنشان کرد: در این زمینه کتاب iبه نسبت چیزهای دیگر، ماندگارتر است و با حمایتی که از مؤلفان و منتشران می‌کنیم انتظار داریم که آنها نیز iبه دنبال انتشار یافتن کتابی با محتوای مناسب تشریح زندگی این شهدا باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.