حل مسئله هسته‌ای ایران موقعیت رژیم صهیونیستی را با خطر جدی مواجه خواهد نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی حل مسئله هسته‌ای ایران را خطر بزرگی برای موقعیت خود در منطقه می‌داند از این رو سعی دارد دانشمندان هسته‌ای کشورمان را با اقدامات تروریستی از فعالیت در این مسیر باز دارد.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران، گفت: مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ و حل مسئله هسته‌ای کشورمان، قطعا موقعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی را به خطر انداخته چرا که این رژیم غاصب دیگر بهانه‌ای برای توجیه اقدامات وحشیانه خود نظیر بمباران شیمیایی غزه نخواهد داشت .

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی حل مسئله هسته‌ا‌ی ایران را خطر بزرگی برای موقعیت خود در منطقه می‌داند از این رو سعی دارد دانشمندان هسته‌ای کشورمان را با اقدامات تروریستی از فعالیت در این مسیر باز دارد.

معین آبادی افزود: حل مسئله هسته‌ای ایران نه تنها ابزار های تبلیغاتی و فرافکنی را از رژیم جعلی صهیونیستی می گیرد، بلکه از کمک و حمایت‌های اقتصادی به بهانه‌های واهی محروم خواهد شد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: رژیم اشغالگر صهیونیستی سعی دارد از اسلام هراسی و ایران هراسی به عنوان بهانه‌ای برای سرکوب مخالفین خود بهره ببرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.