حل مشکل پرداخت اضافه کاری و ماموریت در دستگاه های دولتی از محل درآمدهای مالیاتی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از حل مشکل پرداخت اضافه کاری و ماموریت در دستگاه های دولتی از محل درآمدهای مالیاتی تا پایان سال جاری خبر داد.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند پرداختی دستمزد دستگاه های دولتی در سطح استان تهران گفت: در سال جاری با توجه به محدودیت های بودجه‌ای توانسته ایم تنها حقوق به کارمندان پرداخت کنیم و مطالبه به حقی در مورد پرداخت اضافه کاری، حق ماموریت و سایر هزینه های کارمندان دستگاه های اجرایی وجود دارد که در سال جاری هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: با توجه به کاهش اعتبارات هزینه‌ای تلاش داریم با تفاهم نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد خواهد شد در بخش افزایش درآمدهای مالیاتی این مشکل را برطرف کنیم و بتوانیم سایر هزینه ها را پرداخت کنیم. بی تردید این مشکل قابل حل است و به نظر می‌رسد تا پایان سال بتوانیم اضافه کاری، ماموریت و سایر هزینه های کارمندان دستگاه های اجرایی را پرداخت کنیم.

شفیعی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع پایش گسل های شهر تهران و اقدامات پیشگیرانه در حوزه وقوع حوادث طبیعی به ویژه زلزله اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع آمادگی و برنامه ریزی در مقابله با بلایای طبیعی همچون  زلزله در استان تهران و زلزله خیز بودن این استان، مقرر شد در کارگروه زیربنایی شورای برنامه ریزی و توسعه پیشنهادات اجرایی  با جزئیات کامل ارائه شود تا مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

وی ادامه داد: به طور کلی موضوع پایش گسل های استان تهران و اقدامات پیشگیرانه در حوزه زلزله به صورت دائمی در دستور کار شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار دارد؛ این کار به صورت دوره ای انجام می شود و نتایج آن نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

شفیعی تصریح کرد: تصور میکنم برای موضوع زلزله و پیشگیری ازمخاطرات آن در سطح استان حساسیت خوبی ایجاد شده است که این باعث می شود ما آمادگی کامل برای رو به رو شدن با این مخاطره با حد اقل خسارت را بتوانیم کسب کنیم، البته تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق است که مقرر شد راهکارهای آن در کارگروه زیربنایی شورای برنامه ریزی و توسعه ارائه شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.