حماسیه سیاسی، حماسه اقتصادی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

۲۰فروردین۱۳،

سال که با عنوان “حماسیه سیاسی و حماسه اقتصادی ” از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، در بخش مسابقه چراغ راه سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این بخش در سال جدید به منظور به تصویر کشیدن بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران گنجانده شده است  و آثاری که به این موضوع اهتمام داشته و در ترویج این رویکرد و دستاوردهای آن برای کشور و مردم این نقش را ایفا نماید می توانند در این بخش شرکت کنند. 
شایان ذکر است؛  آثاری که در سال با موضوع « سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی » تولید شده اند و به جشنواره بیست و نهم ارسال نشده اند نیز می توانند تقاضای داوری در بخش چراغ راه را داشته باشند. 
 تاریخ تولید آثار در این بخش آزاد و می تواند در چهار شاخته مستند؛ داستانی؛ تجربی و پویانمایی با حاکثر زمان ۳۰ دقیقه باشد. 
بهترین فیلم در این بخش به انتخاب هیئت داوران موفق به دریافت تندیس جشنواره، سی میلیون ریال جایزه نقدی و همچنین حمایت از تولید اثر بعد خواهد شد. 
سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره می توانند تا ۲۱ خرداد  با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ثبت نام نمایند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.