حمایت نمایندگان از توقف هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۲/ ناتوانایی دولت در اجرای سیاست‌های اقتصادی

۲۳م آذر ،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت توان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را ندارد و از عهده شرایط اقتصادی مردم بر‌نمی‌آید.

محسن صرامی‌فروشانی نماینده مردم اصفهان و خمینی‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، در ارتباط با احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۲ گفت:‌ از ابتدا نظر اکثریت نمایندگان بر توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بوده و در سال ۹۲ نیز توقف این طرح را حمایت خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از یکسو دولت توان اجرای فاز دوم هدفمندی را ندارد و از سویی دیگرشرایط اقتصادی مردم اجازه اجرایی شدن فاز دوم را در سال آتی نمی‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در مرحله اول تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد توان اجرا پیدا کرده و مجلس نیز به اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها خوشبین نیست و تا سرانجامی برای اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها پیدا نشود، فاز دوم اجرایی نخواهد شد.

صرامی فروشان در پایان خاطرنشان کرد: مجلس، نسبت به شرایط پیش آمده و اوضاع بد  اقتصادی کشور وقوف بسیاری دارد و در شرایط فعلی که علاوه بر تحریم‌ها با بحران سوء مدیریت نیز روبه‌رو هستیم، احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیار کم است.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.