حمایت جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی از قالیباف

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
مرتضی طلایی از حمایت جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی از محمدباقر قالیباف شهردار تهران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

فارس نوشت: مرتضی طلایی در نشست خبری خود که به مناسبت اعلام لیست نهایی ائتلاف پیشرفت و عدالت ایران اسلامی برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق ۸ کاندیدای ریاست جمهوری، این جمعیت به این نتیجه رسید که از محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ۸ نفر کاندیدای ریاست جمهوری از خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند، گفت: در جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، بررسی سوابق تمامی اشخاص صورت گرفت و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که قالیباف نسبت به بقیه کاندیداها کارآمدتر و با برنامه‌تر است.

طلایی بیان داشت: در شورای اسلامی تهران بر این باور هستیم که تهران پس از ۸ سال مدیریت جهادی، انقلابی و کارآمدی محمدباقر قالیباف به یک شهر قابل سکونت تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر شهر تهران در مقایسه با پایتخت‌های سایر کشورهای دیگر جلوتر است و این یعنی پیشرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از اولویت‌های شورای چهارم شهر تهران باید به چند موضوع از جمله انتخاب شهردار کارآمد، توجه به بافت‌های فرسوده و نوسازی آنها، توجه به آلودگی محیط زیستی و صوتی اشاره کرد.

طلایی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های کاری شورای چهارم در بخش توسعه حمل و نقل عمومی در ابعاد زمینی، ریلی و تندرو است که خوشبختانه در این سالها نیز اقدامات خوبی در این زمینه از سوی شهرداری انجام شده است ضمن اینکه ما در تونل‌سازی نیز توانسته‌ایم به خودکفایی برسیم و سالانه بالغ بر ۳۰ کیلومتر می‌توانیم تونل احداث کنیم.

دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بیان داشت: اجرای پروژه‌های بزرگ و احداث بزرگراه‌های منحصر به فرد از جمله اقدامات انجام شده از سوی شهردار تهران بوده است و در طول ۸ سال مدیریت قالیباف در شهر تهران شاهد کاهش فاصله جنوب و شمال در تهران بودیم که البته باید در دوره‌های بعدی باید محرومیت منطقه‌ای در محلات نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به تعبیر رویکرد شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی- اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این دوره شاهد بودیم که شهردار تهران توانست با ارائه برنامه‌های مدون تغییرات اساسی را در شهرداری تهران ایجاد کند.

طلایی در ادامه نشست خبری خود در خصوص تعیین شهردار آینده توسط شورای چهارم گفت: مطمئناً باید شهردار از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود چرا که بر مسائل شهری آشنا می باشند و چنانچه نتوانستیم به جمع بندی برسیم از خارج شهرداری فردی را برای شهردار شدن در تهران انتخاب خواهیم کرد.

دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی افزود: با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی شوراها در شهر تهران در روز‌های آینده شاهد شور بیشتری در تهران خواهیم بود.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.