حمایت خانه موسیقی از نامزد موسیقیدان شورای شهر

۲۱خردادماه،

به گزارش سینما پرس، سید عبدالحسین مختاباد پس از حضور در جمع اعضای هیئت مدیره خانه و بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در خصوص توسعه و اعتلای فرهنگ موسیقی شهر تهران ،خانه موسیقی  را به عنوان مرکز و کانونی معتبر برای طرح مطالبات به حق اعضا برشمرد و تقویت این نهاد را به نفع همه فعالان و خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر کشور دانست.

اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی با اشاره به لزوم مشارکت گسترده شهروندان و انتخاب نامزد دلسوز برای اعتلای فرهنگی از تنها نامزد موسیقیدان و عضو خانه موسیقی حمایت کرد.

 

متن بیانیه خانه موسیقی:

 

کلان شهر تهران به عنوان پایتخت بزرگ کشور با بیش از چهارده میلیون جمعیت از نظر بضاعت فرهنگی وفعالیت های هنری در حوزه موسیقی بسیار فقیر و ضعیف است.

 

حضور اندیشمندان، متخصصان در شورای شهر و مشارکت دلسوزانی که دل در توسعه فضاهای فرهنگی و افزایش نشاط عمومی با عنایت به توسعه کمی و کیفی فعالیت های هنری بسیار لازم و ضروری است.

 

بر این اساس خانه موسیقی حمایت خود را از موسیقیدان و هنرمند ارجمند دکتر سید عبدالحسین مختاباد اعلام می دارد و برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق خدمت به اهالی فرهنگ و هنر بویژه موسیقی در کسوت عضو شورای شهر تهران دارد. 

 

انتهای پیام/ص/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.