حمایت رسمی اکثریت جامعه مدرسین از ولایتی

۱۸خردادماه،

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اعلام حمایت رسمی اکثریت اعضای این تشکل از علی‌اکبر ولایتی خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از اعلام حمایت اکثریت قاطع اعضای این جامعه از علی‌اکبر ولایتی  در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد.

در این اطلاعیه،‌ با اشاره به اظهارنظر و گمانه‌زنی‌های متعدد بعضی رسانه‌ها دربارهٔ نظر جامعه مدرسین درخصوص انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اعلام شده است: بر اساس مصوبه جلسه رسمی روز جمعه دهم خردادماه جاری مقرر شد جلسه فوق‌العاده تشکیل شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: این جلسه در روز شنبه ۱۱/۳/۹۲ تشکیل شد که پس از بحث و تبادل نظر دربارهٔ نامزدهای ریاست‌جمهوری نظر اکثریت اعضاء به جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی معطوف گردید.

آیت‌الله یزدی در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که این نظر مورد تأئید کتبی تعداد متنابهی از دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفته است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اطلاعیه خود با دعوت از همه رسانه‌های گروهی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای ابراز امیدواری کرد با تلاش همگان روز ۲۴ خرداد با خلق حماسه سیاسی دیگر شاهد حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران پای صندوق‌های رأی باشیم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.