حمایت علم‌ الهدی از توقیف‌ شرق و تحریم‌ اسکار

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد، کاریکاتور روزنامه شرق در توهین به رزمندگان را شرم‌آور خواند و اقدام وزیر ارشاد در توقیف این روزنامه را مورد حمایت قرار داد.
 
 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در سالروز میلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: رزمندگان اسلام با چشمانی باز فارغ از مسائل دنیوی همه هستی خود را وقف دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب کرده و افتخارات بسیاری آفریدند.

وی با اشاره به اقدام شرم‌آور روزنامه شرق در اهانت به دوران دفاع مقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام افزود: روزنامه شرق با چاپ کاریکاتور توهین‌آمیز، پیشانی‌بند رزمندگان اسلام در این دوران را به عنوان چشم‌بند معرفی کرده است.

خطیب جمعه مشهد با دفاع از اقدام وزیر و وزارت ارشاد در توقیف روزنامه شرق افزود: رزمندگان اسلام با بستن سربند یا حسین(ع) و یا زهرا(س) مفهوم جان‌سپاری در راه ائمه اطهار (ع) را منتقل کردند، خدا لعنت کند این دشمنان کوردل را که این مفاهیم را مسخره می‌کنند.

علم‌الهدی با اشاره به تحریم جایزه اسکار توسط وزارت ارشاد گفت:‌ اعطای فرآیند جایزه اسکار عرصه‌ای برای اهانت به مقدسات مسلمانان بود و مسئولان کشورمان با درایت بسیار آن را تحریم کردند، از وزارت ارشاد برای تحریم اسکار متشکریم که به جهانیان فهماند در مقابل توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام بی‌تفاوت نیستیم.‌

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک سالروز خجسته میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت رضا (ع) گفت: بهره‌گیری از سیره و روش رفتاری امام رضا (ع) امری بسیار مهم است و همه مردم و مسئولان باید پیروی از سیره رفتاری و اعتقادی این امام معصوم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: امام رضا (ع) همه چیز خود را نثار دین مبین اسلام و ارزش‌های اسلامی کردند و عشق جدی ولایت‌مداری مورد قبول است و آن حضرت این عشق و دلدادگی را بی‌جواب نمی‌گذارند.

علم‌الهدی تاکید کرد: ائمه ‌اطهار (ع) همواره در راستای وحدت و یگانگی مذاهب اسلامی و نزدیکی ادیان آسمانی می‌کوشیدند اما جلوه ویژه این رفتار در سیره حضرت‌ رضا (ع) به چشم می‌خورد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.