حمایت نمازگزاران تهرانی برای برخورد با پدیده بدحجابی

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان ،با سر دادن شعارهایی همچون’فساد بدحجابی خواسته استکبار است’، خواستار برخورد هر چه بیشتر دستگاه های مسوول با عوامل ابتذال فرهنگی شدند.

همچنین راهپیمایان با سر دادن شعارهای ‘شبیخون فرهنگی خنثی باید گردد’، ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در مقابله با بدحجابی از دستگاه قضایی خواستار برخورد مقتدرانه با مظاهر ابتذال در جامعه شدند.

در ادامه این مراسم عضو شورای مرکزی انصار حزب الله تهران بی حجابی را از جرایم مشهود در جامعه عنوان کرد و خواستار تلاش بیشتر مسوولان فرهنگی در مقابله با عوامل ابتذال فرهنگی و پرداختن به مقوله گسترش عفاف و حجاب شد .

حجت الاسلام ‘مهدی حسن زاده’ اظهار داشت: امروز پذیرفتنی نیست که بر سرسفره شهدا بنشینیم و نسبت به آرمان های آنان کوتاهی کنیم.

اجتمام** ۱۸۸۳** ۱۳۷۹**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۴۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شیعه ی واقعی:

    رای ما دو تا سفره پهن است .یکی سفره ی شیطانی و یکی سفره ی الهی . سفره ی شیطانی زرق و برق زیادی دارد ولی پوچ و توخالی است و چند روزه است . مثل کف روی آب است و عمرش خیلی کوتاه است . مشکل ما در جهان بینی ماست . تا وقتی ما جهان کوچک را در حد دنیا ببینیم انتخاب ما این جوری می شود یعنی بخاطر اینکه می خواهم چند تا تار مویم را بیرون بیندازم از اطاعت خداغافل می شوم . من عقب می مانم ، ماه رمضان تمام می شود و روز قیامت می آید. یکی از اسامی روزه قیامت یوم الحسره است . در آن روز این دختر خانم می فهمد که چه چیزی را به چه بهایی از دست داده است . گل ماه رمضان تمرین تقوا است . گل ماه رمضان لعلکم تتقون است . تقوا یعنی اینکه من خودم ،خودم را مدیریت و کنترل کنم . کسی که می خواهد رانندگی بکند و آنرا مدیریت بکند باید ببیند که تا چه حدی می بیند . کسانی که چشمشان ضعیف است اجازه ی رانندگی بدون عینک را ندارند . تمام مشکل ما در این تردیدها این است که دید ما کم است . دید ایشان ایناست که اگر من با این قیافه بیرون نیایم ، پیش بعضی ها کلاسم پایین می آید.اگر ما یک لحظه به صحرای قیامت فکر کنیم ، می بینیم که در آنجا از ما می پرسند آیا می ارزید که شما بخاطر چهار روز دنیا این همه پاداش را از دست بدهید ؟ آیا ده سوره تبارک می فرماید: اگر من کمی حرف گوش می کردم و فکرمی کردم ، من جزو اهل جهنم نبودم .این دوست می تواند از خوبی های او استفاده بکند و از بپرسد که تو چرا این همه خوبی های دیگر را انجام می دهی ؟ او می گوید بخاطر قیامت این کار را می کنم . به او بگوید : تو که دید وسیعی داری ، چرا در این مورد این کار را انجام می دهی . این یکی از شیوه های امر به معروف و نهی از منکر است . واقعیت معروف و منکر را برایش باز بکن .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.