حمایت هنرمندان از آسیب‌دیدگان زلزله

با فروش آثار تجسمی در خانه‌ هنرمندان ایران صورت می‌گیرد:

هنر > تجسمی
به دنبال زلزله جانسوز و دردآور آذربایجان، هنرمندان کشور با برگزاری یک نمایشگاه فروش آثار در خانه هنرمندان ایران، به کمک آسیب‌دیدگان این زمین لرزه می‌شتابند.

به گزارش ایلنا، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به زلزله اخیر آذربایجان، این مصیبت را به عموم ملت ایران به ویژه بازماندگان این حادثه تسلیت گفت و برای بهبودی آسیب دیدگان این حادثه آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

وی همچنین در پی تقاضاهای مکرر هنرمندان برای کمک رساندن به حادثه دیدگان این زلزله عنوان کرد به زودی یک نمایشگاه فروش آثار هنری جهت کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و عواید فروش آثار این نمایشگاه صرف کمک رسانی به زلزله‌زدگان خواهد شد.

مشاور هنری شهردار تهران افزود: تاکنون حدود دویست اثر در رشته‌های نقاشی، مجسمه و عکس برای شرکت در این نمایشگاه از سوی هنرمندان پیشنهاد شده است.

سرسنگی زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه را اعلام نکرد اما گفت: سعی ما بر این است که این نمایشگاه هر چه زودتر بر پا شود اما مایل هستیم فرصتی به هنرمندان داده شود تا تعداد آثار بیشتری امکان حضور در این رخداد انسان دوستانه را داشته باشند.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از کلیه هنرمندان که مایل به مشارکت در این امر خیر هستند درخواست کرد با دفتر معاونت هنری این خانه تماس بگیرند و از طریق این معاونت در جریان جزئیات نمایشگاه و نحوه حضور در آن قرار گیرند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.