حمایت گسترده نوری‌زاده از خواننده هتاک به اهل بیت +تصویر

علی رضا نوری زاده ” روزنامه نگاری بهائی حامی فتنه ۸۸ “، روز جمعه در برنامه موسوم به “پنجره ای رو به خانه پدری” با محکوم کردن حکم ارتداد شاهین نجفی، این خواننده مبتذل و هتاک را فردی هوشیار و آگاه به مسائل روز خواند

 

بعد از حمایت سریالی شبکه های فارسی زبان غربی از حرکت توهین آمیز شاهین نجفی نسبت به ائمه معصومین (ع)، علی رضا نوری زاده نیز به حمایت گسترده از این حرکت پرداخت و آن را گامی شجاعانه در راه مبارزه با شیعه خواند.

به گزارش محدوده، علی رضا نوری زاده ” روزنامه نگاری بهائی حامی فتنه ۸۸ “، روز جمعه در برنامه موسوم به “پنجره ای رو به خانه پدری” با محکوم کردن حکم ارتداد شاهین نجفی، این خواننده مبتذل و هتاک را فردی هوشیار و آگاه به مسائل روز خواند و توهین کردن به مقدسات شیعه را از حقوق انسانی آن دانست.

نوری زاده ضمن توهین به مراجع تقلید شیعه، علمای شیعی را سد راه مبارزه با نفوذ اندیشه های غربی در ذهن مسلمانان ایرانی خواند و آلبوم جدید شاهین نجفی را به عنوان پرچمی برای مبارزه با بال های شیعه معرفی کرد.

لازم به ذکر است به دنبال صدور فتوای آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر ارتداد شاهین نجفی “خواننده هتاک” که در جسارتی بی سابقه، به جد بزرگوار امام زمان، حضرت امام هادی (علیه السلام) توهین هایی شرم آور را ترتیب داه بود، ” شبکه بی بی سی فارسی “با تهیه یک گزارش کاملا هدفمند و ترتیب دادن گفتگو با وی، به یاری این عنصر هتاک و دین ستیز پرداخته بود و پس از آن شبکه هایی نظیر “من و تو، صدای آمریکا و … به حمایت گسترده از این حرکت ضد شیعی پرداختند و حکم ارتداد وی را محکوم کردند.

شاهین نجفی خواننده رپ نزدیک به جریان شیطان پرستی است که از سال ۸۴ تاکنون با شبکه های معاند و بیگانه همکاری دارد در جدیدترین آلبوم خود، آشکارا اقدام به توهین علیه حرم امام رضا (ع) کرده و پوستر جدیدترین آلبوم شاهین نجفی با نام “نقی” در حالی منتشر شده است. که در طرا حی این پوستر سراسر توهین به حرم مقدس امام رضا (ع) است که این امر موجب واکنش های منفی در این خصوص شده بود.

سایت خبری تحلیلی افق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.