حمله ارتش سوریه برای پاکسازی حلب

جام جم آنلاین: یگان‌های مختلف نیروهای مسلح سوریه به پاکسازی شهر حلب ادامه می‌دهند و تروریست‌ها بر خلاف ادعاهای نادرست برخی رسانه‌های ضدسوری در مناطق مختلف سوریه دچار تلفات سنگین شده‌اند.

 نیروهای مسلح سوریه در مناطق مختلف سوریه مانند، جرمانا، حلب، رقه، ادلب، حمص و حماه خسارت‌های سنگینی به تروریست‌های مسلح زدند.

در جرمانا در ریف دمشق چهار تروریست که قصد داشتند به منطقه زینبیه حمله کنند، در کمین نیروهای مسلح سوریه کشته و زخمی شدند.

یک مقام امنیتی به عربی‌پرس اعلام کرد: طبق اطلاعات به دست آمده، گروهکی تروریستی قصد داشت به زینبیه حمله کند اما کمینی برای آنان گذاشته در جرمانا کشته و زخمی شدند.

در ریف جسر الشغور در منطقه اشلامون نیز یگان‌های ارتش سوریه تعدادی از تروریست‌ها و در رأس آنان عمر الخطیب و محمد فؤاد الخطیب را کشتند.

یک مقام نظامی به پایگاه العاجل اعلام کرد که ارتش موفق شد با گروهکی تروریستی که تلاش کردند به نقطه ایست بازرسی ارتش در این منطقه حمله کنند مقابله کند و آنان را مجروح کند یا از پای در آورد.

یک منبع محلی نیز از وقوع درگیری میان نیروی مسلح سوریه در حاس و کفروما در ریف معره النعمان خبر داد و اعلام کرد که دو غیرنظامی که یکی از آنان کودکی ۴ ساله است کشته شدند و تعدادی نیز از تروریست‌ها از جمله زکریا محمد الفرحات ملقب به البراء کشته شدند.

در حلب مقابله با تروریست‌ها که در تعداد زیاد تجمع کرده بودند ادامه دارد. درگیری‌های حلب وارد روز هفتم خود شده و به گفته برخی منابع سوریه، تاکنون صدها نفر از تروریست‌ها در حلب کشته شده‌اند.

سانا اعلام کرد که عملیات پاکسازی حلب از تروریست‌ها ادامه دارد و صدها نفر کشته‌ شده است. نیروهای مسلح هنوز باقی‌ماندگان تروریست‌ها را تحت تعقیب قرار داده‌اند.

در صلاح‌الدین حلب درگیری‌ هنوز ادامه دارد و تعداد زیادی از افراد مسلح مجروح و کشته شده‌اند و از جمله آنان محمد صالح عفیر و مازن اقرع است.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.