حمله اسرائیل به غزه با هدف تضعیف مقاومت صورت گرفته است

۰۳م آذر ،

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز اهداف حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه را ایجاد بحران در سوریه، مشکلات اقتصادی برای ایران و خروج حماس از کشور سوریه عنوان کرد و گفت: اسرائیل جبهه مقاومت را یکی از موانع محکم خود برای دستیابی به اهدافش در منطقه می‌داند، لذا این تشنج آفرینی‌ها با هدف نابودی جبهه مقاومت صورت می‌گیرد.

رضا جلالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان در سال ۲۰۱۰ اظهار داشت: بنا به ادعای صهیونیست‌ها جنگ قبلی آنان در غزه به بهانه اسارت ۲ تن از سربازانشان توسط نیروهای لبنانی بود و در شرایط کنونی نیز شاهدیم که باز هم به دنبال تکرار سناری۰و قبلی‌اند.           

وی اهداف حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه را ایجاد بحران در سوریه، مشکلات اقتصادی برای ایران و خروج حماس از کشور سوریه عنوان کرد و گفت: اسرائیل جبهه مقاومت را یکی از موانع محکم خود برای دستیابی به اهدافش در منطقه می‌داند، لذا این تشنج آفرینی‌ها با هدف نابودی جبهه مقاومت صورت می‌گیرد.

جلالی افزود: با توجه به شرایط موجود در منطقه و موج بیداری اسلامی توازن منطقه‌ای به نفع طرفداران حماس در فلسطین و به ضرر دیدبان آمریکا در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با بیان اینکه هدف دشمن به انزوا کشاندن مقاومت در عرصه بین‌الملل است تصریح کرد: با توجه به اینکه سوریه خط مقدم مقاومت و ایران حامی این جبهه اسلامی است دشمن با به راه انداختن جنگ علیه مسلمانان قصد تضعیف مقاومت را دارد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی کشور باید با ذکاوت و هوشمندی فرصتی را که صهیونیست‌ها در منطقه به دنبال تکرار سناریوی کاذب دیگری می باشند را خنثی سازد.

وی در ادامه بیان داشت: از آن جایی که نیروی زمینی ستون فقرات یک کشور به حساب می‌آید و در صورت بروز جنگ زمینی در غزه تمام کشورهای منطقه تحریک می‌شوند و این فقط یک مسئله برای بهانه تراشی صهیونیست برای رسیدن به اهدافشان است.                

 عضو هیات علمی دانشگاه تهران مرکز در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت باید در این شرایط تمام تلاش خود را به کار بندد تا جنگ هوایی صهیونیست‌ها در غزه  تبدیل به جنگ زمینی نشود چرا که ایستادگی در این شرایط کمی سخت می‌شود و آنها قطعا با کمک غرب تمام تلاش خود را برای اشغال سرزمین فلسطین به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.