حمله اسرائیل به ایران “مشروع” اما “نابخردانه” است!

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نشریه دی ولت، “توماس دمایزیره” حمله نظامی رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات اتمی ایران را “مشروع” ولی در عین حال غیرعاقلانه توصیف کرد.

وزیر دفاع آلمان که در نشست ” گفتگوی اروپا – اسرائیل” در برلین سخن می گفت از خواسته رژیم صهیونیستی برای تعیین یک خط قرمز برای ایران از سوی جامعه جهانی انتقاد کرده و گفت : چنین عملی منجر به افزایش تنشها در خاورمیانه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: حمله به ایران اقدامی عاقلانه به شمار نمی رود، اما در عین حال این اقدام ” نامشروع ” نیست.این اظهارات در حالی مطرح می شود که در یکی دو هفته گذشته مقامهای آلمانی دیدارهایی را از سرزمین های اشغالی داشته اند.

اوایل این هفته گیدو وستروله وزیر امورخارجه آلمان برای گفتگو با سران این رژیم به تل آویو رفت.هم اکنون نیز رئیس مجلس آلمان در فلسطین اشغالی به سر می برد.

به گزارش روزنامه “اوبراسترایش ناخریشتن” چاپ اتریش، گیدو وستروله وزیر خارجه آلمان در دیدار با ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم اطمینان داد که آلمان ترس اسرائیل از به دست آوردن سلاح هسته ای توسط ایران را درک می کند!

رئیس دستگاه دیپلماسی آلمان همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه پنج به علاوه یک از ایران خواست که به میز مذاکرات بازگردد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.