حمله با چاقو به قالیباف کذب محض است

۱۶خردادماه،

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این‌که در جاهایی نقل شده با چاقو به اطرافیان قالیباف در یاسوج حمله شده شایعه‌ای است که از اساس کذب محض است.

به گزارش ممتازنیوز، غلامعلی رضوانی در گفت‌وگو بافارس گفت: انسان گاهی اوقات شایعاتی می‌شنود که از شنیدن آن متعجب می‌شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بهترین استقبال از نامزدهای انتخابات در کشور به نظر من و بسیاری از کارشناسان در این استان بوده است، افزود: متأسفم که بعضی با شایعه‌سازی قصد تشویش اذهان را دارند.
 
این مسئول ارشد سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تنها شنیده‌ام بر اثر ازدحام جمعیت انگشتر یکی از حضار در مراسم به سر یکی از همراهان آقای قالیباف گیر کرده، افزود: به همه اعلام می‌کنم که شایعه حمله به اطرافیان قالیباف یک شایعه بیش نیست.
 
رضوانی با انتقاد از این‌که همراهان آقای قالیباف و برنامه‌ریزان ستاد ایشان بدون هماهنگی ما در گلزار شهدای یاسوج حضور یافته‌اند، افزود: نامزدهای محترم و مسئولان ستادها باید برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما با فرمانداری‌ها هماهنگی داشته باشند.
 
وی با تأکید دوباره که این شایعه حاصل دروغ‌پردازی عده‌ای با نیات خاص بوده، تصریح کرد: کسی حق ندارد با شایعه‌سازی شعور بالای سیاسی مردم این استان و مهمان‌نوازی آن‌را زیر سؤال ببرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها ذکر شده حمله به خود قالیباف صورت گرفته، تصریح کرد: این دیگر از آن دروغ‌های شاخدار است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.