حمله تند اکبرپور به صادقی، تیم ملی ارث پدری نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 پس از مصاحبه‌ی امیرحسین صادقی در اردوی تیم ملی مبنی بر اینکه کسانی که در تیم ملی جا ندارند می‌گویند شانسی به جام جهانی رفتیم, سیاوش اکبرپور به دفاع از رحمتی برخواسته و به امیرحسین صادقی اخطار داد علیه کاپیتان تیمش صحبت نکند و جو باشگاه را خراب نکند.

اکبرپور در این خصوص در ابتدا گفت: به نظرم کسی که باید در مورد تیم ملی صحبت کند جواد نکونام است نه امیرحسین صادقی. من در مورد رحمتی حرف می‌زنم چون اگر به عقب برگردیم می‌بینیم او در چند بازی به تیم ملی کمک کرد. تیم ملی مدیون رحمتی است. باز هم تاکید می‌کنم کسی که باید دربارهٔ تیم ملی و شانسی رفتنش به جام جهانی صحبت کند جواد نکونام است نه امیر حسین صادقی. این نوع پاسخ دادن‌ها  جالب نیست و صادقی نباید دربارهٔ رحمتی اظهار نظر کند

. اکبرپور با عنوان اینکه صادقی اشتباه کرده است که این صحبت‌ها را کرده گفت: صحبت‌های صادقی از سر خامی است. او هم‌تیمی من است و اگر صحبتی انجام می‌دهم برای دفاع از تیم و باشگاهم است. فرقی نمی‌کند چه کسی این صحبت‌ها را انجام داده است. صادقی باید بداند بعد از تیم ملی در باشگاه بزرگی به نام استقلال بازی می‌کند و نباید کارمان را سخت کنیم. تیم ملی ارث پدری کسی نیست.

در پایان اکبرپور گفت: زمان علی دایی بسیار به تیم ملی دعوت می‌شدم چون به من علاقه داشت. آیا درست بود حرف بزنم و بگویم وحید هاشمیان که از تیم ملی دور مانده نباید در مورد تیم ملی صحبت کند؟ ما ایرانی هستیم و بلدیم به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم. این نوع صحبت‌های صادقی درست نیست و تعجب می‌کنم او این چنین صحبت کرده است. من بازیکن قدیمی استقلال هستم و هر جایی منافع تیمم به خطر بیفتد از آن دفاع می‌کنم.

گل

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.