حمله حماس موقعیت صهیونیست‌ها را در میان شهروندانشان به خطر انداخته است

۲۸ آبان ،

دبیر امت واحده اسلامی گفت: حملات حماس با ایجاد رعب و وحشت میان مردمی که تحت حاکمیت صهیونیست‌ها می باشند، شرایط را به گونه‌ای رقم زد که قطعا به ضرر هیئت حاکم در رژیم صهیونیستی و به شکست در انتخابات بعدی منجر می‌شود.

سلیم غفوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: بعد از گذشت ۳ سال و اتمام جنگ پیشی، غزه باز هم درگیر حملات هوایی و توپخانه‌ای از سوی این رژیم شده که در این چند روز اخیر شاهد تهاجم همه جانبه‌ای از سوی صهیونیست‌ها به غزه بعد از ترور احمد جعبری یکی از فرماندهان حماس هستیم.

وی با اشاره به چالش‌های داخلی رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی، شرایط داخلی این حکومت جعلی و ادامه تجاوز به خاک فلسطین مورد پذیرش ملتشان نیست و این رژیم با انتقادات زیادی از سوی مردم مواجه شده و طبق شواهد موجود، پیش‌بینی بر این است که حزب حاکم رژیم صهیونیستی در انتخابات شکست بخورد.

دبیر امت واحده اسلامی ادامه داد: در پی تغییر شرایط داخلی حکومتی و استفاده از ضعف کنونی در حماس با توجه به خروجش از سوریه، صهیونیست‌ها در پی این بودند که با استفاده از این ضعف بتواند برای خود پیروزی بزرگی بدست بیاورند.

وی با بیان اینکه حمله حماس به تل‌آویو  یک برگ برنده برای حماس به حساب آمد، گفت: حمله به تل‌آویو  با موشک فجر ۵ از سوی حماس شرایط متفاوت و غیر قابل پیش بینی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد.

غفوری با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها خیال می‌کردند که گنبد آهنینشان آنان را از حملات حماس مصون می‌دارد، تصریح کرد: تبلیغات رسانه‌ای در ارتباط با سامانهٔ‌های دفاعی زمین به هوای شهرهای فلسطین اشغالی این تصور را برای همگان به وجود آورد که رژیم صهیونیستی در مقابل هر گونه حمله از سوی نیروهای مقاومت ایمن خواهد بود و گمان نمی‌کرد که شهرهای این رژیم توسط موشک‌های مقاومت هدف قرار گیرد.

دبیر امت واحده اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حملات حماس با ایجاد رعب و وحشت میان مردمی که تحت حاکمیت صهیونیست‌ها می باشند، شرایط را به گونه‌ای رقم زد که قطعا به ضرر هیات حاکم در رژیم صهیونیستی و به شکست در انتخابات بعدی منجر می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.