حمله منافقین به خانواده‌های متحصن در مقابل پادگان اشرف

خبرنگاران اعزامی به پادگان اشرف از درگیری اعضای باقیمانده منافقین با خانواده‌های اعضای این فرقه خبر داند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، در حدود کمتر از یکصد‌و پنجاه نفر از اعضای منافقین هنوز در پادگان اشرف باقی‌ مانده‌اند که به زودی باید این پادگان را ترک کنند.
بر پایه این خبر این تعداد از اعضای منافقین که به بهانه فروش لوازم پادگان اشرف در این مکان باقی مانده‌اند، به سوی خانواده‌های اسیران این گروهک با سنگ و تیر و کمان حمله کردند.
ابتدا اعضای منافقین تا فاصله حدود ۵۰متری از خانواده‌های تحصن کننده جلو آمدند و به فحاشی و هتاکی با زشت‌ترین الفاظ پرداختند. لحظاتی بعد و در حالی که خانواده‌ها هیچ واکنشی به هتاکی‌ها نشان نداده بودند، اعضای منافقین با سنگ و تیر و کمان خانواده‌های تحصن کننده در مقابل درب اشرف را هدف قرار دادند.
مشاهدات خبرنگار دیده‌بان حاکی است که اعضای منافقین به شیوه‌ای وحشیانه با سنگ و تیر و کمان خانواده‌های حاضر در اطراف پادگان را که اغلب افرادی کهنسال بودند، مورد اصابت قرار می‌دادند.
منافقین تیرکمان را بدون نشانه‌گیری دقیق و فقط به سمت خانواده‌ها نشانه ‌می‌رفتند، این در حالی بود که در میان پدر و مادران کهنسال اعضای این فرقه که در اطراف پادگان اشرف تحصن کرداند دختربچه‌ای هفت ساله هم حضور داشت که اعضای منافقین وی را نیز با سنگ و تیر و کمان هدف قرار می‌دادند.
یکی از اعضای منافقین نیز با یک دستگاه دوربین فیلم‌برداری کوچک از همه درگیری فیلم‌برداری می‌کرد و یکی دیگر از این عده ۲۰نفره که معلوم بود نقش لیدر را ایفا می‌کند فرمان حمله را صادر کرد.
یکی از اعضای خانواده‌های تحصن کرده در مقابل اشرف با برنامه‌ریزی شده خواندن این اعمال گفت: این اولین باری نیست که منافقین این درگیری‌ها را پیش می‌آورند و از این الفاظ رکیک استفاده می‌کنند، اما تاکنون دوربینی برای ثبت این لحظات در اختیار ما نبوده است.
گفتنی است هفته گذشته و در پی اخراج هفتمین گروه منافقین از پادگان اشرف، تعداد اندکی از اعضای منافقین در این پادگان باقی مانده‌اند که به زودی و با فرمان پلیس عراق این پادگان را برای همیشه ترک خواهند کرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.