حمید سوریان پهلوانی حود را تکرار کرد

همواره در عرصه ورزش و خصوصا ورزشهای پهلوانی و کشتی افرادی هستند که نامشان از یادها فراموش نمی شود .

مهم نیست شما در چه دایره ای از معروفیت و شهرت قرار دارید، مهم نیست در سطح مسابقات کشوری یا جهانی شناخته شده اید و یا طلای المپیک را گرفته باشید ، مهم این است که همواره منش و اخلاق جوانمردی و پهلوانی را به تاسی از مولا علی (ع) به منصه ظهور برسانی.

مراسم تجلیل از اسطوره ری ، پهلوان حمید سوریان حال و هوای دیگری داشت چرا که این مراسم به درخواست مدال آور المپیکی شهرری برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی برگزار شد و مقرر شد هر آنچه را که در این برنامه به او می دهند برای کمک به زلزله زدگان اختصاص یابد.

این برنامه با استقبال خوب شرکت کنندگان، ورزشکاران، پیشکسوتان روبرو شده بود و مسوولان نیز همچون رسولی نژاد معاون حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، براتلو معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری و جمع کثیری از مسوولان حضور داشتند.

از سوی کمیته استقبال و تجلیل از حمید سوریان ۱۴ سکه، شهرداری و شورای شهر ری ۵۰ میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر باقرشهر ۳۰ میلیون ریال، شرکت نوری تازه ۱۰۰ میلیون ریال، مجمع امور صنفی شهرستان ری ۲۰ میلیون ریال، اداره ورزش و جوانان ری سه سکه طلا به حمید سوریان اهدا شد اما سوریان همه جوایز را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد تا روحیه پهلوانی در کشور پهلوان پرور زنده بماند.

۶۸۷/۶۹۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۵۱۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهرام ازتبریز 67 ساله:

    پهلوان حمید سوریان اسطوره کشتی ایران وجهان است میخواستم بااین کلام نارساپهلوانی حمیدسوریان را بتمام دوستدارانش تبریک بگویم ومطمین هستم پهلوان سوریان یکی ازمدال اوران ایران درالمپیک ریو بایاری خدا وملایمان علی خواهدبود انشاالله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.