حنیف عمران زاده از راه رفتن منع شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

تیم استقلال با چند بازیکن مصدوم رو بروست و قرار شده تا پایان تعطیلات، این بازیکنان برای همراهی تیم آماده شوند، حنیف عمران زاده یکی از این مصدومان است که با ممنوعیت های خاصی رو برو شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، عمران زاده قرار است با فیزیوتراپی فشرده خود را iبه تمرینات استقلال برساند، در حال حاضر از راه رفتن منع شده است زیرا شرایط وی برای حرکت بسیار ایده آل نمی باش و پزشکان از وی خواستند تا با حرکت کمتر خود را برای ادامه بازی ها آماده کند.

* بیک زاده آب درمانی را آغاز نمود

هاشم بیک زاده هافبک آبی ها، دیگر مصدوم این تیم است که دیدار با گهر لرستان را از دست داد و حضور در تمرینات تیمی پس از تعطیلات نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن iبه دستور پزشکان تیم آب درمانی را آغاز نموده است و دو جلسه فیزیوتراپی انجام می‌دهند تا بتوانند، برای حضور در تمرینات آماده شود از آنجا که مصدومیت در استقلال برای بازیکنان دردسر ساز است و بازگشت آنها را iبه ترکیب تیم تحت الشعاع قرار می‌دهد،‌ بازیکنان استقلال اصرار فراوان دارند تا مصدومیت را هرچه سریعتر پشت سر بگذارند.

* رحمتی،‌ آغاز اردوی تیم ملی را از دست داد

مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال درجریان بازی این تیم با گهر دچار مصدومیت شد و پس از این دیدار نیز با مشکل سرماخوردگی شدید روبرو شد، این دروازه بان قرار است چند روزی را کاملا دور از تمرینات باشد.

این دروازه بان که با مشکل مصدومیت و بیماری رو برو شده است iبه احتمال فراوان iبه ابتدای آغاز تمرینات تیم ملی نمی‌رسد زیرا باید مدت کوتاهی را iبه استراحت بپردازند تا بتواند با شرایط جسمی ایده آل برای دیدار با ازبکستان آماده شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.