حیدری: حتما باید پیکان را می‌بردیم

۰۲م آذر ،

 خسرو حیدری پس از پیروزی برابر پیکان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما ۴ روز پیش بازی سنگینی را برابر سپاهان انجام داده بودیم و اگر امروز این بازی را نمی‌بردیم پیروزی برابر سپاهان کمرنگ می‌شد.

وی با بیان اینکه به ویسی تبریک می‌گویم ادامه داد: توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. حتما باید پیکان را شکست می‌دادیم تا اختلاف‌مان با حریفان بیشتر شود. باید این روند را حفظ کنیم تا به موفقیت برسیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در بازی با سپاهان و فحاشی علیه وی تصریح کرد: این موضوعات همه جا هست. وقتی یک بازیکن یک سال در تیمی بازی می‌کند و بار دیگر به آنجا برمی‌گردد این اتفاق برایش می‌افتد.

وی ادامه داد: این دست اتفاقات ربطی به بازیکنان ندارد و تماشاگران باید این موضوع را درک کنند. اگر قرار باشد کمیته انضباطی با این اتفاقات برخورد کند، باید تمام شهرها را محروم کنند.

حیدری در خصوص شرایط تیم ملی اظهارداشت: در بازی با ازبکستان همه چیز دست به دست هم داده بود که نتیجه را واگذار کنیم. اما ما ثابت کردیم مرد روزهای سخت هستیم و امیدوارم با بهتر شدن شرایط بتوانیم امتیازهای پیش رو را جمع کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.