حکم دندانپزشک متجاوز به سبب یک نقص هنوز صادر نشده است

۲۹ آبان ،
ممتاز نیوز : با گذشت ۷۴ روز از محاکمه دندانپزشک عراقی به اتهام تجاوز به بیمارانش در دادگاه کیفری استان تهران، هنوز نقص پرونده رفع نشده و قضات نتوانسته اند حکم متهم را صادر کنند.

قاضی افتخاری- سرپرست دادگاه کیفری استان تهران-  در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت پرونده گفت: چندی پیش پرونده متهم برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که آن را برای محاکمه به شعبه ۷۹ ارجاع دادیم. روز ۱۳ شهریور جلسه دادگاه به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اتهامات متهم به او تفهیم شد و او و وکلایش به دفاع پرداختند. پس از این جلسه قضات دادگاه متوجه نقص در پرونده شده و تا زمان رفع این نقص نمی توان درباره روند پرونده اعلام نظر کرد. تاکنون نیز این نقض رفع نشده است.

رسیدگی به این پرونده از سال ۸۲ و همزمان با طرح چند شکایت علیه مرد دندانپزشک در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت. بررسی ها نشان داد متهم اقدام به آزار و اذیت و فیلمبرداری از قربانیانش می کند.

از سویی مرد دندانپزشک در بازجویی ها گفت: من از سه سال پیش در قیطریه مطب داشتم و کار می کردم و تاکنون چندین زن و دختر جوان را مورد آزار قرار داده ام. البته در هیچ موردی به زور به آنها تجاوز نکردم.در طی این سال ها چندین بار به پرونده پزشک عراقی رسیدگی شد اما تا کنون احکام صادر شده علیه او به قطعیت نرسیده است.
 

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.