حکم دو نماینده متهم در پرونده فساد سه هزار میلیاردی صادر شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سرپرست دادگاه‌‌های کیفری استان تهران گفت: حکم دو نماینده مجلس شورای اسلامی که در پرونده ۳ هزار میلیاردی متهم بودند صادر شده است اما به دلیل قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزئیات آن معذوریم.

“محسن افتخاری” سرپرست دادگاه‌‌های کیفری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده دو نماینده متهم در فساد سه هزار میلیاردی اظهار داشت:  حکم دو نماینده مجلس شورای اسلامی که در پرونده ۳ هزار میلیاردی متهم بودند، صادر شده است اما به دلیل قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزئیات آن معذوریم.
 
سرپرست دادگاه‌ کیفری استان تهران تصریح کرد: پس از ابلاغ حکم دو نماینده متهم در پرونده فساد مالی، این پرونده در صورت اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود و در غیر این صورت حکم قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود.
 
افتخاری در پایان در ارتباط با زمان ابلاغ حکم دو نماینده متهم در پرونده فساد مالی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد ابلاغ حکم مذکور به پس از تعطیلات موکول شود، این در حالی است که در صورت نهایی شدن حکم جزئیات آن بیان خواهد شد.
 
گفتنی است: حکم دو نماینده متهم در پرونده فساد مالی در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی صادر شده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.