حکم شورای‌نگهبان دربارهٔ آرا فصل الخطاب است

۲۴خردادماه،

عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه عملکرد نامزدهای کنونی ریاست جمهوری نشان‌دهنده تبعیت این اشخاص از قانون است، گفت: حکم شورای‌نگهبان دربارهٔ آرای نامزدها فصل الخطاب است.

علیرضا منادی‌سپیدان، حضور مردم در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری را بسیار پرشور و حماسی خواند و گفت: به‌طور حتم با مشارکت بالای مردم در انتخابات، حماسه سیاسی در کشور محقق شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم با حضور حماسه‌ای در پای صندوق‌های رأی، به فرامین و سخنان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، افزود‌: مشارکت مردم در انتخابات به جهانیان نشان داد که مردم ایران همواره پشتیبان نظام می باشند.

وی با اعلام اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، پایه‌های نظام را بیش از پیش مستحکم‌تر کرد، تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این موضوع، حمایت تمام ملت ایران از جایگاه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در آینده نزدیک، گفت: در این رابطه مهم‌ترین موضوعی که به ذهن می‌رسد، تبعت بی‌قید و شرط نامزدها از نظر شورای نگهبان است.

منادی‌سپیدان با بیان اینکه خوشبختانه عملکرد نامزدهای کنونی ریاست جمهوری نشان‌دهنده تبعیت این اشخاص از قانون است، یادآور شد: نامزدهای ریاست‌جمهوری باید به رأی مردم احترام گذاشته و در جهت تکمیل حماسه سیاسی گام بردارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، نظر شورای نگهبان را دربارهٔ اعلام آرای نامزدهای ریاست جمهوری فصل الخطاب خواند و افزود:‌ نامزدهای کنونی باید مانند قبل از نظر شورای نگهبان تبعیت کنند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.